piątek, 28 września 2012

Coś nietypowego :)

Witajcie kochani!

 

Idą szare, jesienne, smutne dni. Mnie już trochę dopadła melancholia, niestety.. Za pasem październik a to się wiąże z nowym rokiem akademickim i moim wyjazdem na studia. Niestety mam nadzieję, że zarówno dla mnie jak dla Was :P będę troszkę mniej nagrywać, ale postaram się by filmiki były dodawane regularnie. 

Na szczęście to już przed ostatni rok. To będzie ciężki rok. Nie tylko przez naukę, ale także dlatego, że przygotowuję się do ślubu ;). Myślę, że niedługo na moim blogu oprócz makijaży znajdziecie różne porady, zdjęcia z moich przygotowań, a także przemyślenia itd o tematyce ślubu i wesela. Aby się trochę rozweselić, zróbcie sobie pysznej kawy a ja zapraszam Was do oglądania i czytania ;)

 

Macie ochotę na coś innego, bardziej kreatywnego?

Jeśli tak to idealny post dla Was :) Dzisiaj odwzorowałam dla Was makijaż Jennifer Lopez z teledysku Goin in Florida. Ostatnio jej makijaże bardzo przypadły mi do gustu ;) Mam dla Was kilka końcowych zdjęć i oczywiście tutorial. Makijaż ust oczywiście wymagał dużo mojej cierpliwości i czasu :) ale z efektu jestem zadowolona. Do wykonania będziecie potrzebowały cyrkonii najlepiej troszkę większych ja się nieźle namęczyłam z moimi :P, kleju może być ten sam co do rzęs i wykałaczki. Jedną stroną nabieracie cyrkonie a drugą robicie kropeczkę kleju na ustach. Pod koniec szło mi już całkiem sprawnie ;)










Dzięki i pozdrawiam serdecznie ania aniqua do następnego!

R

1 komentarz: