środa, 1 sierpnia 2012

Wracam do tematyki ślubnej- makijaż part 1 ;)

Witam Was bardzo serdecznie. Mam nadzieję, że u Was wszystko w jak najlepszym porządku.
Pomyślałam, że w związku z tym, że jesteśmy w pełni sezonu ślubnego wykonam kilka propozycji makijaży ślubnych. Nie wiem czy tutoriale które nagram bedą przedstawiały te makijaże co już wcześniej wykonałam i dodałam w poście wcześniejszym, bo ciągle mam nowe pomysły i nie wiem czy mi starczy czasu ;). Jeśli natomiast któryś chciałybyście szczególnie zobaczyć to piszcie ;)
Dzisiaj wykonałam make up w bardzo neutralnych odcieniach, no może oprócz tego pomarańczu ale raczej go tu za bardzo nie widać, posłużył mi głównie po to by ładnie ze sobą wymieszać kolorki i stworzyć jedynie delikatny akcent. .



Tego typu makijaż na pewno pasuje do każdego typu urody jest bardzo uniwersalny, bardzo ładnie podkreśla oko, wydaje się większe.
Oczywiście użyłam tutaj akurat dwóch cieni Maca które troszkę kosztują ale można je zastąpić wybierając coś podobnego np z inglota. Firma loreal ma również prawie identyczne kolorki tylko o gorszej pigmentacji w swojej kolekcji cieni trio na pewno wspomnę o tym w kolejnych filmikach. W każdym bądź razie jeśli będziecie chciały go odwzorować szukajcie czegoś w delikatnym łososiowym różu i fiolecie ale takim o takim zgaszonym szarawym odcieniu. Jeśli nie uda Wam się takiego znaleźć można posłużyć się właśnie jakimś szarym cieniem o ciepłym odcieniu ;)
W filmiku wspominam o tym by pomalować się troszkę mocniej, warto wziąć to pod uwagę, szczególnie jeśli zobaczycie moje zdjęcia które nie odzwierciedlają tego makijażu tak jakbym chciała.
No cóż zapraszam więc do oglądania i wyczekiwania kolejnych filmików. Trzymajcie się cieplutko!
Do następnego pozdrawiam Aniqua ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz