poniedziałek, 16 lipca 2012

Nowy makijaż, nowy tutorial ;)

Witajcie kochane :) powoli się rozkręcam jeśli chodzi o mój kanał na youtube. Dzisiaj kolejny filmik tym razem z makijażem wieczorowym w kolorach zieleni miętowej, fioletu i lawendy, a także pomarańczu. Mam nadzieję, że się spodoba i dla chętnych tutorial ;)


Przedstawiam Wam też kilka zdjęć tego makijażu ;)


 Bardzo modne odcienie w tym sezonie. Ostatnio nabyłam kilka pastelowych cieni z inglota m.in mięte i lawendę i jestem zachwycona. Polecam też cienie Isa Dora których użyłam do wykonania tego makijażu. Wszystkie opisy kosmetyków znajdziecie pod filmikiem.
Dziękuję Wszystkim za słowa otuchy, opinie i pochwały. To mi daje kopa do dalszej pracy. 
Trzymajcie się i do następnego.
Pozdrawiam Aniqua.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz