czwartek, 28 czerwca 2012

Powitanie ;)


Witam Was bardzo serdecznie :). 
Chciałabym zaprosić wszystkich zainteresowanych, chętnych, tych którzy są pasjonatami sztuki makijażu, profesjonalistów, aby mogli mi dawać swoje rady, albo po prostu dziewczyny, które lubią ładnie wyglądać i chcą by ich makijaż podkreślał ich walory i urodę.
Interesuję się makijażem od ponad roku. Swój warsztat ćwiczę w domu na sobie, koleżankach, wykonałam parę sesji zdjęciowych. Bardzo bym chciała wziąć udział w jakimś kursie, nawet może skończyć szkołę ale na razie nie mam ku temu warunków. Wciąż się uczę i coraz bardziej mnie to pochłania. Odkryłam swoją pasję, a to bardzo ważne w życiu by móc z kimś podzielić się tym co się umie i kocha. 
Przedstawię Wam mój pierwszy makijaż idealny na wiosnę, lato w tęczowych kolorach pasujących do każdego typu urody :)
Kosmetyki jakich użyłam to:
  •  podkład revlon photoready 003 shell
  • korektor essence
  • puder synergen
  • cienie paleta sephora
  • baza pod cienie joko virtual
  • tusz maxfactor 2000 calorie
  • biała kredka catrice
  • konturówka do ust golden rose
  • szminka sephora z palety
  • róż brzoskwiniowy sephora 
Czekam na Wasze opinie rady, postaram się jak najczęściej tu zaglądać dodawać coś nowego ;)
Mam nadzieję, że oprócz samych zdjęć makijaży będą tu jakieś tutoriale, recenzje kosmetyków, może przepisy na pewno coś wymyślę.
 Zanim się tu rozkręcę zapraszam Was na mój funpage na facebooku https://www.facebook.com/pages/Aniqua/305696139493253?ref=tn_tnmn
Na koniec chcę tylko dodać, że to mój pierwszy blog w życiu i muszę się tu rozeznać bo na razie nie ogarniam ;P
Pozdrawiam Aniqua

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz