czwartek, 31 sierpnia 2017

Kolorowe smoky z paletką Manny Mua by Makeup Geek


 Hej!

Która z nas nie lubi smoky eyes? Jest to moja ulubiona forma makijażu oczu, dzisiaj dodałam też trochę koloru żeby było ciekawiej. Oczywiście jest to mocny makijaż i nie na każdą okazję, ale za to można nieźle poćwiczyć sobie blendowanie i podszkolić się, także bardzo zachęcam do eksperymentowania. Mam nadzieję, że będzie to dla Was inspiracja do tworzenia przepięknych makijaży.




Jest to mój pierwszy pełny makijaż od bardzo dawna. Dużo się ostatnio u mnie działo, ale same pozytywne rzeczy :). Niestety ze względu na mój obecny stan (pewnie możecie się domyślać o co chodzi ;)) nie zawsze miałam siłę i szczerze mówiąc także chęci na zmalowanie czegoś, i publikowanie. Jednak kiedy znowu siadłam przed toaletką i zaczełam malować, poczułam jak mi tego brakowało. Nie zrobiłam tutorialu ale wstawię dużo zdjęć, może was zainspirują. Listę wszystkich użytych kosmetyków znajdziecie poniżej.








Do tego makijażu tym razem użyłam samych matowych odcieni, chciałam głównie pokazać tutaj jak można uzyskać delikatne przejścia pomiędzy poszczególnymi cieniami. Jest tu wykorzystana technika smoky ale także cut crease, czyli wyraźnie odcięta granica w załamaniu powieki. Uzyskuje się ją np przez nałożenie korektora precyzyjnym, syntetycznym pędzelkiem.  Wykonujemy to kiedy już skończymy cieniować całe oko. Wtedy nie tylko oczyszczamy ruchomą powiekę ale takżę zwiększamy intensywność nakładanych później jasnych odcieni.

Użyte kosmetyki:

  • krem pod makijaż Embryolisse Lait-Creme Concentre
  • baza rozświetlająca pod makijaż Golden Rose Make-up Primer Luminous finish base
  • podkład Estee Lauder Double Wear Stay in Place 3W1
  • mikser z Nyx Pro Foundation white
  • korektor Catrice Liquid Camouflage 005 light
  • puder Ben Nye Cameo
  • pomada bo bwi Makeup Studio blond
  • żel do brwi Maybelline Brow Drama Mascara medium brown
  • paletki cieni Zoeva Naturally Yours i Smoky pojedyńcze głównie jasne matowe odcienie
  • paleta Manny Mua Makeup Geek, nią wykonałam prawie cały makijaż oka
  • rozświetlacz z palety Makeup Geek Kathleen Light Highlighter Palette
  • eyeliner w żelu z Maybelline black
  • eyeliner Kat VonD Tattoo Liner Trooper
  • mascara Maybelline Lash Sensational black
  • bronzer Makeup Geek bad habit i infidelity
  • róż Makeup Geek heart throb
  • rzęsy z aliexpress
  • pomadka Makeup Geek Creme Stain cha cha
Pędzle:
  • do podkładu Glam Shop T2
  • do korektora Glam Shop O8
  • do pudru Zoeva 96 luxe powder
  • do bronzera i różu Mbrush by Maxineczka 02
  • do rozcierania delikatniejszego Mbrush by Maxineczka 05
  • do precyzyjnego blendowania Zoeva 231 petit crease
  • do nakładania jasnych cieni Zoeva 234 smoky shader
  • do brwi Nanshy Angled Detailer
  • do dolnej powieki Zoeva 230 pencil
  • do rozświetlacza Nanshy Fan

Dajcie znać jak Wam się ten makijaż podoba, czy lubicie takie ciepłe odcienie na powiece i takie mocne smoky ;)

Pozdrawiam Aniqua.


5 komentarzy: