środa, 15 sierpnia 2012

Elegancki makijaż ;)

Witam kochani!
Dzisiaj powiem Wam w skrócie jak wykonać makijaż który miałam w filmiku o ulubieńcach miesiąca czerwca i lipca ;) Jest to makijaż dość prosty w wykonaniu a efektowny ;). O to kilka zdjęć:
te są robione z lampą

 natomiast te w świetle dziennym bez lampy ;)






 Jeśli chodzi o cerę to nałożyłam bazę pod podkład firmy soraya, na to podkład catrice pędzelkiem hakuro H50s, pod oczy wklepałam korektor i przypudrowałam gąbeczką. Najlepiej zarówno korektor i podkład którym go gruntujemy wklepywać, tak będzie trzymał się dłużej bo będzie skoncentrowany w jednym miejscu i ładnie nam zakryje sińce pod oczami. Następnie przypudrowałam całą twarz pudrem synergen. Brwi podkreśliłam szaro-brązowym cieniem i pędzelkiem skośnym z inglota. Na powieki nałożyłam bazę pod cienie z lumene. Utrwaliłam pudrem i na cała ruchomą powiekę mogłam już nałożyć złoty cień w kremie firmy catrice. Jest on genialny myślę że opiszę go na blogu razem ze swatchami ;) niebawem. Na ten cień który mi posłużył dodatkowo jako bazowy nałożyłam złoty cień, potem wykonałam czarną kreskę żelowym eyelinerem i roztarłam czarnym cieniem. Kreska wyznaczyłam mi miejsca od którego mogłam zacząć cieniować. Od zewnętrznego kącika oka tam gdzie się kończy kreska pędzelkiem maestro 497 zaczęłam blendować cieniem satin taupe z maca. Cień nałożyłam w załamaniu powieki pociągając delikatnie do wewnętrznego kącika oka. Aby wzmocnić załamanie powieki nałożyłam ciemno brązowy cień kuleczkowym pędzelkiem. Dolną powiekę podkreśliłam tym samym cieniem z maca a w wewnętrznym kąciku i pod łuk brwiowy dałam beżowy perłowy cień. Wytuszowałam rzęsy i przykleiłam sztuczne z ardell 318. Twarz wykonturowałam bronzerem, nałożyłam na kości policzkowe rozświetlacz a usta pomalowałam szminką z rimmel by kate moss w kolorze 16 i to koniec ;)
A no i oczywiście zapraszam Was na ulubieńców czerwca i lipca na moim kanale 


Dzięki i do następnego razu pozdrawiam Aniqua

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz